Splošni Pogoji Poslovanja Vignetteslovenia.si
1. Člen - Opredelitev
V teh splošnih pogojih in določilih se uporabljajo naslednji opredeljeni izrazi:
1. Splošni pogoji in določila: ti splošni pogoji in določila
2. Uporabnik: upravljavec, ki uporablja te splošne pogoje in določila v postopku sklepanja in izvajanja te pogodbe s stranko.
3. Stranka: oseba, ki z uporabnikom sklene ali je sklenila pogodbo.
4. Potrošnik: vsaka fizična oseba, ki deluje za namene, ki jih ni mogoče pripisati njeni poslovni ali poklicni dejavnosti.
5. Storitev: storitev, ki je na voljo na spletni strani uporabnika (Vignetteslovenia.si).
6. Stroški storitve: znesek, ki ga mora stranka plačati uporabniku (vključno z DDV) za storitev, ki jo uporabnik opravi v korist stranke.
7. Sporazum: Sporazum o nakupu digitalne vinjete za Avstrijo s takojšnjo veljavnostjo. Stranka s tem prejme digitalno avtocestno vinjeto, ki ji omogoča takojšen dostop do slovenskega in avstrijskega avtocestnega omrežja in jo prejme v digitalni obliki.
8. Asfinag: to je skupno ime za avstrijsko družbo Autobahnen- und Schnellstraßen-Finanzierungs-Aktiengesellschaft, Asfinag, ki je med drugim pristojna za obračunavanje in pobiranje cestnin za uporabo nekaterih cest v Avstriji.
9. Vinjeta: to je izraz za preverjanje, ki ga Asfinag izda digitalno ("digitalna vinjeta") ali v obliki nalepke ("vinjeta") in služi kot dokazilo o plačilu cestnine za določeno registrirano vozilo za določeno obdobje.
10. Obdobje mirovanja: zakonsko določeno obdobje, v katerem lahko potrošnik uveljavlja svojo pravico do preklica.
11. Preklic: uveljavljanje zakonske pravice do pisnega preklica pogodbe na daljavo v roku za razmislek. Vzorec obrazca za preklic je vključen v Prilogo I k Splošnim pogojem in določilom.
12. Dan: koledarski dan.
13. Politika zasebnosti: Politika zasebnosti uporabnika (Vignetteslovenia.si), objavljena na spletni strani uporabnika
14. Dars: to je skupni izraz za slovensko družbo za avtoceste, ki je pristojna za cestninske ceste, za obračunavanje in pobiranje cestnine za uporabo določenih cest v Sloveniji.
2. Člen - Podatki o uporabniku
Družba Maut & Vignette B.V. deluje pod imenom: Vignetteslovenia.si
Utrechtseweg 1-G,
3811 NA Amersfoort,
Nizozemska
Telefonska številka:
0031 (0) 85 303 39 23
Na voljo: 7 dni v tednu od 9:00 do 17:00
E-pošta: [email protected]
Številka gospodarske zbornice: 85804363
DDV: NL863747814B01
3. Člen - Uporaba
1. Ti splošni pogoji in določila veljajo za vsako ponudbo uporabnika in za vsako pogodbo, sklenjeno med uporabnikom in stranko.
2. Ti splošni pogoji in določila so stranki na voljo pred sklenitvijo pogodbe tako, da jih lahko stranka shrani na trajni nosilec podatkov brez nadaljnjih vmesnih korakov. Če to ni razumno mogoče, bo pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navedeno, kje si je mogoče splošne pogoje in določila ogledati v elektronski obliki in da bodo na zahtevo stranke poslani v elektronski obliki ali kako drugače brezplačno.
3. Naslednji splošni pogoji in določila veljajo za vse pravne posle med podjetjem Maut & Vignette B.V. in njegovimi strankami. Splošni pogoji veljajo tudi za potrošnike, kot je opisano v nizozemskem civilnem zakoniku. 6. Člen 230g: vsaka fizična oseba, ki deluje za namene, ki jih ni mogoče pripisati njeni poslovni ali poklicni dejavnosti.
4. Člen - Sporazum
1. Pogodba je sklenjena, ko stranka sprejme ponudbo in izpolni v njej navedene pogoje.
2. Če je naročnik sprejel ponudbo v elektronski obliki, bo uporabnik takoj potrdil prejem ponudbe v elektronski obliki. Če je pogodba sklenjena elektronsko, mora uporabnik sprejeti ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varnost elektronskega prenosa podatkov in zagotoviti varno spletno okolje. V zvezi s ponujeno možnostjo elektronskega plačila mora uporabnik upoštevati ustrezne varnostne ukrepe.
3. Uporabnik mora najkasneje ob dobavi storitve naročniku v pisni obliki ali na način, ki naročniku omogoča dostopno shranjevanje na trajnem nosilcu podatkov, posredovati naslednje informacije:
● naslov poslovalnice uporabnika, kamor lahko kupec naslovi vprašanja, zahteve ali pritožbe;
● pogoje, pod katerimi lahko potrošnik uveljavlja svojo pravico do preklica;
● informacije o možnih jamstvih in obstoječih storitvah po dostavi storitve;
● ceno storitve, vključno z morebitnimi davki, morebitne stroške dostave ter način plačila, dostave ali izpolnitve pogodbe;
● vzorec obrazca za odstop od pogodbe za potrošnika.
5. Člen - Pravica potrošnika do preklica
1. Stranka lahko brez navedbe razloga odpove pogodbo v roku 14 dni.
2. Obdobje za razmislek iz odstavka 1 se začne na dan po sklenitvi sporazuma.
6. Člen - Uveljavljanje pravice do preklica s strani potrošnika
1. Če stranka izkoristi svojo pravico do preklica, mora o tem obvestiti uporabnika v roku za preklic z vzorcem obrazca za preklic ali na drug nedvoumen način.
2. Tveganje in dokazno breme za pravilno in pravočasno uveljavljanje pravice do preklica nosi stranka.
3. Če je potrebno, mora stranka prejeto blago vrniti uporabniku v skladu z razumnimi navodili uporabnika. Stranka pri tem ne nosi nobenih neposrednih stroškov.
4. Če stranka odpove pogodbo po tem, ko je predhodno izrecno zahtevala začetek izpolnjevanja pogodbe v obdobju za razmislek, je dolžna uporabniku plačati znesek, ki je sorazmeren z delom obveznosti, ki jo je uporabnik izpolnil v času odpovedi, v primerjavi s celotno izpolnitvijo obveznosti.
5. Stranka ne nosi nobenih stroškov za izvedbo pogodbe, če:
● uporabnik stranki ni posredoval zakonsko zahtevanih informacij o pravici do odstopa od pogodbe, povračilu stroškov v primeru odstopa od pogodbe ali vzorcu obrazca za odstop od pogodbe ali
● stranka ni izrecno zahtevala začetka izvajanja pogodbe v obdobju za razmislek.
7. Člen - Obveznosti uporabnika v primeru preklica s strani potrošnika
1. Če uporabnik omogoči stranki, da z elektronskimi sredstvi izjavi preklic, mora uporabnik nemudoma poslati potrdilo o prejemu te izjave.
2. Uporabnik mora vrniti vsa plačila, ki jih je prejel od stranke, vključno s stroški dostave, brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je stranka poslala obvestilo o odstopu od te pogodbe.
3. Uporabnik mora uporabiti enako plačilno sredstvo, kot ga je potrošnik uporabil za vračilo, razen če se je potrošnik dogovoril za drug način. Vračilo se izvede brezplačno.
8. Člen - Izključitev pravice potrošnika do preklica
Pravica do preklica je izključena, če je uporabnik to jasno navedel ob oddaji ponudbe ali vsaj pravočasno pred sklenitvijo pogodbe:
1. Po popolni izvedbi sporazuma, vendar le, če:
● se je izvajanje začelo z izrecnim predhodnim soglasjem stranke; in
● je stranka izjavila, da se odpoveduje svoji pravici do preklica takoj, ko uporabnik v celoti izvrši pogodbo;
9. Člen - Cene
1. Cene, navedene v ponudbi storitev, so sestavljene iz stroškov cestnine Darsa (https://evinjeta.dars.si/de) Asfinaga (https://shop.asfinag.at/de/) in stroškov storitev uporabnika (https://vignetteslovenia.si/en/price-overview/) za takojšnjo razpoložljivost vinjete.
2. Cene, navedene v ponudbi storitev, vključujejo DDV.
10. Člen - Izpolnjevanje sporazuma
Uporabnik jamči, da so obveznosti, ki jih mora izpolniti, v skladu s sporazumom in specifikacijami, navedenimi v ponudbi.
11. Člen - Dostava in izvršitev
1. Uporabnik je dolžan izvajati pogodbo z največjo možno skrbnostjo.
2. Kraj izpolnitve je naslov, ki ga uporabniku sporoči stranka.
3. Uporabnik je dolžan podpisati pogodbo v predhodno določenem roku, če ga ne izpolni, pa takoj.
12. Člen - Plačilo
1. Če v pogodbi ni določeno drugače, se zneski, ki jih dolguje stranka, plačajo takoj po sklenitvi pogodbe.
2. Stranka je dolžna uporabnika nemudoma obvestiti o morebitnih netočnostih v poslanih ali posredovanih plačilnih podatkih.
13. Člen - Postopek za pritožbe
1. Uporabnik mora imeti ustrezno objavljen pritožbeni postopek in pritožbo obravnavati v skladu s tem pritožbenim postopkom.
2. Pritožbe v zvezi z izvajanjem pogodbe morajo biti uporabniku v celoti in jasno opisane v razumnem roku po tem, ko uporabnik ugotovi pomanjkljivosti.
3. Na pritožbe, predložene uporabniku, se odgovori v 14 dneh od datuma prejema. Če pritožba zahteva predvidljivo daljši čas obdelave, uporabnik odgovori v roku 14 dni s potrditvijo prejema in navedbo, kdaj lahko stranka pričakuje podrobnejši odgovor.
14. Člen - Veljavno pravo
Za pogodbe med uporabnikom in stranko, za katere veljajo ti pogoji, velja nizozemsko pravo. Če potrošnik prebiva v državi EU, ki ni Nizozemska, in zakonodaja te države EU zagotavlja boljše varstvo, bo uporabnik uporabil te pravice.
Nakup digitalne vinjete s takojšnjo veljavnostjo za Avstrijo
1. Za nakup digitalne vinjete s takojšnjo veljavnostjo (ali na datum, ki ga stranka izbere v 18 dneh po naročilu), stranka z uporabnikom sklene pogodbo. To pogodbo in njeno sklenitev urejajo splošni pogoji poslovanja in določila uporabnika. Pojmi so opredeljeni tudi v splošnih pogojih in določilih.
2. Za nakup digitalne vinjete mora stranka korak za korakom slediti elektronskemu obrazcu za naročilo, ki ga uporabnik v ta namen zagotovi na tem spletnem mestu. Po izpolnitvi mora stranka za dokončanje naročila uporabiti zagotovljen elektronski prenos izpolnjenega obrazca za naročilo.
3. Stranka izbere vrsto digitalne vinjete in obdobje veljavnosti digitalne vinjete, ki jo želi kupiti. Stranka ima kot potrošnik možnost, da izbere vinjeto s takojšnjim obdobjem veljavnosti - ali z datumom začetka veljavnosti v 18 dneh po naročilu.
4. Stranka se strinja s cestninami družbe ASFINAG (https://shop.asfinag.at/de/) in stroški uporabnikovih storitev (https://vignetteslovenia.si/en/price-overview/).
5. Stranka mora v elektronskem obrazcu za naročilo pravilno navesti obvezne podatke (npr. ime in priimek, kraj in poštno številko, naslov, telefonsko številko, elektronski naslov in registrsko številko vozila). Na koncu ima stranka možnost, da samodejno zahteva račun z obračunanim DDV-jem.
5.1 Pred zaključkom naročila bo stranka prejela pregled vrste vinjete, države registracije vozila, registrske številke, veljavnosti vinjete in skupne cene za digitalno vinjeto s takojšnjo veljavnostjo ali z želenim začetkom veljavnosti, ki mora biti v 18 dneh po naročilu.
5.2 Stranka ima možnost plačila s Sofortom, kreditno kartico, PayPalom, Giropayem in EPS.
5.3 Stranka mora izrecno izjaviti, da je prebrala Splošne pogoje in določila, politiko zasebnosti, informacije o preklicu in obdelavi podatkov ter da se strinja z elektronsko dostavo in izdajanjem računov po elektronski pošti.
5.4 Stranka mora klikniti na "Nadaljuj na blagajno", da zaključi naročilo s plačilom pri uporabniku določenem ponudniku plačil, družbi Mollie.
5.5 Po zaključku zgoraj opisanega postopka naročanja in prejemu plačila za naročeno digitalno vinjeto, vključno s pristojbino za storitev, uporabnik digitalno vinjeto za stranko takoj elektronsko registrira pri Asfinagu, agenciji za izdajo, s takojšnjo veljavnostjo ali na datum, ki ga zahteva stranka, v 18 dneh po naročilu. Stranka prejme digitalno vinjeto v nekaj minutah po plačilu.
6. S tem, ko uporabnik pošlje digitalno vinjeto stranki v elektronski obliki, je izpolnil svojo obveznost do stranke.
Vzorec obrazca za preklic
Vzorec obrazca za preklic
(ta obrazec izpolnite in vrnite samo, če želite preklicati pogodbo)
- Na: [ ime in priimek upravljavca]
[fizični naslov upravljavca]
[številka faksa upravljavca, če je na voljo]
[E-pošta upravljavca ali elektronski naslov upravljavca]
- Obveščam vas, da sem se odločil/-a prekiniti našo pogodbo za
prodajo naslednjih izdelkov: [ime izdelka]*.
Zagotavljanje naslednje digitalne vsebine: [ime digitalne vsebine]*.
Zagotavljanje naslednje storitve: [ime storitve]*, preklic/odpoved*.
- Naročeno dne*/prejeto dne* [datum naročila za storitve ali datum prejema
izdelkov]].
- Ime in priimek potrošnika(-ov)]
- Naslov potrošnika(-ov)]
- Podpis potrošnika(-ov)] (samo če je ta obrazec predložen na papirju) - [ime potrošnika(-ov)
Predložitev tega obrazca)
* Izbrišite ali izpolnite, če se ne uporablja.